Sunday, January 17, 2010

GODT NYTÅR.....

...håber i alle have den bedste start på det nye år. Selvom min start på året var temmelig fyldt med snot og host host så ved jeg, at det bliver endnu et spændende år med mange uforglemmelige oplevelser.

Og så vil jeg gerne af hele mit hjerte sige tusinde millioner tak for alle de mange søde kommentarer, der blev skrevet under mit sidste indlæg. Jeg bliver rørt over alle de lykkeønskninger jeg har fået nu, hvor jeg igen skal være mor...!
Her er hun.....billedet viser Anna, hvor hun er 7måneder, så det er selvfølgelig noget out dated....hun er idag 16måneder. En glad, smuk lille piger med det største glimt i øjet, der snart bliver bragt i mine arme!



Vi er har nu endelig fået de sidste papirer iorden og kan nu spændt vente på nogle rejse datoer....det ser helt sikkert úd til at blive Marts måned....måske endda begyndelsen af den måned. Og vi glæder os helt vilt....og jeg er helt vild rastløs. Der er så meget jeg gerne lige vil strikke, hækle og sy....nu må vi se om jeg får noget gjort ved sagen ellers så har jeg jo allerede en del på lageret af det der allerede er strikket til Anna og aflagt tøj fra Emma.

16 comments:

  1. Hun er da den dejligste lille sol. Jeg kan godt forstå, du glæder dig. Pøj, pøj med strikkerierne indtil da...

    ReplyDelete
  2. Hun er da bare kær - marts er snart, meget snart :)

    ReplyDelete
  3. Hvor er hun sød...kan godt forstå din glæde og din rastløshed...

    ReplyDelete
  4. Åh, den lille Anna - hvor er hun bare fin og sød. I får bestemt den mest vidunderlige start på året. :))

    ReplyDelete
  5. Hun er nuser. Uuuhhh der er lang tid til marts :-)

    ReplyDelete
  6. En skøn unge - hjertelig til lykke med hende. Og Emma skal være storesøster - det er stort!

    ReplyDelete
  7. Hjertelig tillykke med famileforøgelsen. Hun er lige så skøn som sin storesøster. jeg håber de får meget fornøjelse af hindanden i årene der kommer

    ReplyDelete
  8. Hun er dejlig, hun er virkelig værd at vente på.

    ReplyDelete
  9. Hjertelig tillykke med prinsessen. Hun er da virkelig værd at vente på. Hvor jeg glæder mig til at følge hende(og selvfølgelig resten af familien) fremover. Læser din blog hver gang jeg er på nettet. Knus og varme hilsner fra
    Fru Jensen på Bornholm

    ReplyDelete
  10. Looks like congratulations are in order! Gorgeous little girl, looking forward to seeing what you'll be making for her.

    ReplyDelete
  11. Ih hvor ser hun dejlig mild ud, kan godt forstå at du ikke kan få ro på dig. Det bliver dejlig når vi må se et billed med hende i noget af det tøj som du har strikket.

    ReplyDelete
  12. Så kær en lille prinsesse!
    Jeg glæder mig meget til at følge hende her på din blog.

    ReplyDelete
  13. Hun var noget af det södeste, og hvilket blik lige til kameraet. Jeg gläder mig med jer og fölger bloggen nöje fremover.
    Ha' det godt.

    ReplyDelete
  14. Hvor er hun dejlig, Glæder mig meget til at følge den glædelige begivenhed her:)

    ReplyDelete
  15. Hvor er hun sød, den lille Anna. Venter spændt på at høre mere når tiden nærmer sig.

    ReplyDelete