Wednesday, October 6, 2010

...engang....

..hed jeg Strikketanten her i blogverdenen...og den blog findes selvfølgelig endnu!
Dengang ventede jeg stadig på min lille Anna og var i begyndelsen af min adoptionproces utrolig flittig med at strikke et styk klæde til hende hver måned....men som processen trak i langdrag og stakken af hjemmestrik voksede stoppede jeg. Idag hvor vejret er blevet lidt køligere i det har Anna så meget glæde af mors hjemmestrik.

Se selv denne orange trøje, der passer hendes perfekt.







Jeg undskylder billedekvaliteten for Anna er en meget travl lille pige, der suser rundt og har ikke tid på at mor skal knipse et foto.


PS...og så har jeg fået opdateret mit banner....så der nu står "mand og børn"....tak til Eva for lige at gøre mig opmærksom på dette!

5 comments:

  1. En rask pige må man tage i farten ;)
    Frisk farve til en frisk pige.
    Yt

    ReplyDelete
  2. Farven klæder hende godt og det er da dejligt, at hun har fart på...en rask pige ;o)

    ReplyDelete
  3. Ja, det er ikke altid nemt at fange de små "hvirvelvinde" Hun er da skøn i den orange trøje...

    ReplyDelete
  4. Hun er bare super skøn i den orange farve.

    I den alder står de ikke stille når de er vågne ;-)

    ReplyDelete
  5. Hej.!
    Jeg har et spørgsmål, som jeg håber du kan svare mig på ;O)
    Jeg har en dåbs kjole strikket i hvidt Acryl garn for ca 25år siden, den har været i et hus der har været brand i, så den har mange brune/gule pletter, har prøvet med affarve og klorin men det fik den ikke hvid. ;O(
    Mit ? er om man kan farve den feks, brun eller bailey farvet eller ligende, men hvilken farve skal jeg købe, kender du et produkt som kan farve sådan noget.??
    På forhånd tak.
    Venligt Annisette
    annisettejensen@hotmail.com

    ReplyDelete