Thursday, November 11, 2010

Uld, uld og atter uld!



Jeg har lige købt mig 4 store store spoler af det lækreste uld fra England. I de flotteste farver ...og jeg vil gerne have mere mere.



I længe har jeg kigget hos Rocket and Bear og i sidste uge tænkte jeg, at nu var det tiden til at bestille for et par hundrede $$$$$$ ...og det gjordre jeg så. I dag ankom uldet og det er bare mums. Jeg har prøve-hæklet en granny square....fordi det er meningen jeg vil hækle nogle tæpper i uldet som en stor Granny square.



Tjek selv Lucy's side for hendes dejlige tæpper og spoler af uld....måske du bliver fristet!

3 comments:

  1. Skønne farver. Jeg kunne såmænd godt blive fristet,- men så må jeg lige have orlov fra arbejdet, for tiden rækker vist ikke til store projekter.

    ReplyDelete
  2. Det er da nogle rigtig skønne farver du har købt der.

    ReplyDelete
  3. Kan godt forstå du blev fristet hos Lucy - virkelig lækre tæpper og farver....men uldgarnet kunne jeg nu ikke finde hos hende. God weekend fra Helle

    ReplyDelete