Wednesday, April 22, 2009

Hjerter.....

....af 100% uldfilt..........det er lige det jeg leger lidt med for tiden.

Uld filt er bare så dejligt at arbejde med.....så med lidt DMC garn og perler kan man få det rigtig sjovt.




Stakken af nålebøger er ophober sig og mangler bare lige det sidste endehæftning plus en knap så er de klar til butikken.



Små tasker med håndtag til det lille strikkeprojekt er også ved at færdigsyet og presset til min shop.





Så "stay tuned" for der kommer shop updates i de kommende dage!

3 comments:

  1. Hjerter er alltid søte å lage. Det får oss til å tenke på kjærlighet automatisk. Kjærlighet ti alt.....

    ReplyDelete
  2. Hvor er de "nuser" de hjerter, min hjertefavoritform er helt klart de lidt lange hjerter...jeg tumler med en ide om hjerter med samme form blot syet i et eller andet gennemsigtigt materiale, og så fyldt med "syaffald", små billerder og knapper i forskellige nuancer, til dette års julepynt, men der er heldigvis god tid til, at ideen kan færdigpudses inde i mit hoved....

    ReplyDelete
  3. snakkemunn....yep man ski' helt forelsket igen, når der er hjerter omkring een!

    kirstenk....jeg synes helt afgjort at du bliver nød til at afprøve din ide med de der omtalte hjerter...det lyder ret spændende og unique.

    ReplyDelete